رضا مجد (متولد بهمن 1367)، کارآفرین و بیزنسکوچ است. او به عنوان اولین بیزنس مستر لوازم یدکی خودرو شهرت دارد. موضوعات و ارائههای ایشان شامل رهبری، فروش، مدیریت مؤثر و استراتژی کسبوکار است.
رضا مجد کارآفرین و بنیانگذار مجموعه دکتر یدکی و اولین بیزنس کوچ قطعات خودرو در ایران است. ایشان دانش آموختهی مدیریت از دانشکده مدیریت دانشگاه تهران بوده که علم و تفکری نو را از برندسازی و تبلیغات در کسبوکار خلق کرده است. رضا مجد که اولین بیزنس مستر و استریمر کسبوکار لوازم یدکی در ایران است علاوه بر 20 سال سابقهی اجرایی به بیش از 500 کارآفرین، آموزش راه اندازی، رشد و توسعه کسبوکار را در کارنامهی بیزنسی خود دارد.
شروعِ کَسبوکار
رضا مَجد از سال 1381 در حوزه فروش قطعات خودرو کار خود را شروع کرد؛ بعد از چندین سال فعالیت در سیستمهای سنتی، جهت توسعه کسبوکار در فضای آنلاین و افزایش شعب، فروشگاه اینترنتی و شبکههای اجتماعی مجموعه دکتر یدکی را راه اندازی نمود.
بعد از 2 دهه آزمون و خط و هزینههای زیاد برای سیستمسازی بیزینسش، الان جز کسبوکارهایست که با یک شیب تند در حال رونق و هر ماه 20 تا 30 درصد به بازه مشتریان این مجموعه اضافه میشود.
وی در یکی از گزارشهای خود میگویند: همینجور که در حال برنامهریزی و گذراندن دورههای پیشرفته بیزینسی بودم که بیشتر و بیشتر کسبوکارم را توسعه دهم، فهمیدم تمام آن دانش و تجربه زمانی اَرزشمند است که بتواند به دیگری انتقال داده شود. از این رو آکادمی دکتر یدکی را راه اندازی کردم.
رضا مجد با تکیه بر این تفکر، اولین دوره آموزشی راهاندازی لوازم یدکی خودرو به نام بیزیدک را در ایران بنا نهاد تا علاقهمندان با اتکا به دانش و مهارتهایی که در این دوره میآموزند با اعتماد بنفسی بالا، کسبوکار مقاوم و ماندگار خود را راهاندازی کنند و با کمترین آزمون خطا و چوب خوری ممکن در بازار به درآمدهای مدنظرشان رسیده و تبدیل به یکی از قدرتهای این حوزه شوند.
اکنون با تجربهای بالغ بر 20 سال به عنوان یکی از موفقترین کارآفرینان ایران، به مدیران بخشهای مختلف که علاقهمند به رشد بیزنسشان هستند کمک میکند تا در کوتاه مدت، به اهداف شخصی و سازمانی خود برسند.
آموزش توسعه فردی، توسعه سازمانی، آموزش برندینگ، آموزش فروش و بازاریابی از مهمترین بخشهایی است که آموزشهای ایشان را تشکیل میدهد.